طریفه ساخت رایگان فروشگاه اینترنتی
آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت
در این وبلاگ شما با انواع روش های کسب درآمد از اینترنت آشنا خواهید شد

                 نمونه فروشگاهی که من ایجاد کردم:

 
خب میریم سراغ آموزش
 
            مرحله اول: کافیست وارد لینک زیر بشوید و در سایت مربوطه عضو شوید:
اینجا کلیک کنید و وارد سایت شود
 
       حال وارد صفحه ای میشوید که در سمت چپ پایین فرم ثبت نام وجود دارد: که مشخصات خواسته شده را وارد میکنید سپس بر روی دکمه فروشگاه من را بساز کلیک میکنید. الان اکانت شما در سایت فروشگاه ساخته شده و میتوانید وارد قسمت کاربری خود شوید. برای ساخت فروشگاه از آیکونهای گرافیکی در وسط صفحه فروشگاه ها را انتخاب میکنیم به فلش سیاه دقت کنید:
 
 
سپس بعد از بارگذاری صفحه فروشگاه ها بر روی علامت مثبت + واقع در سمت چپ صفحه کلیک میکنیم
 
 
سپس در قسمت درج فروشگاه جدید ،در قسمت تحت دامنه MIZBANSOP.COM در کادر خالی نامی برای فروشگاه خودتان انتخاب میکنید که من بنا به پیش فرض  RASAرا انتخاب کردم اگر نام انتخابی شما قبلن ثبت نشده باشد پیام تبریکی با علامت سبز رنگ برای شما نشان داده میشود اگر ثبت شده باشد پیام دیگری با رنگ قرمز برای شما نمایش داده میشود
 
 
در کادر پایین تر مشخصات فروشگاه:
1.عنوان فروشگاه: عنوانی برای فروشگاهمون در نظر میگیریم مانند: فروشگاه تخصصی زیور آلات
2.کلمات کلیدی : که در این قسمت کلماتی را مینویسیم که در رابطه با نمایش وبلاگ در موتورهای جستجو بسیار تاثیر گذار است . حتمن این قسمت را پر کنید .برای پر کردن این قسمت کافیست کلماتی را بنویسیم و بین آنها کاما(،) قرار دهیم روش درج کاما{گرفتن همزمان شیفت و کلید ف} مانند: فیلم،عکس،زیورآلاتو....
3. شرح: شرحی در رابطه با وبلاگتون مینویسید.
 
در کار پایین تر یک قالب برای فروشگاهتون انتخاب میکنید وسپس دکمه درج فروشگاه را میزنید
تبریک میگویم فروشگاه شما ایجاد گردید.

نظرات شما عزیزان:

رها 474
ساعت8:54---10 آبان 1392
با سلام
من خواستم یک فروشگاه بسازم اما ادرسی که داده بودید و روی ان کلیک کردم بسته شده
لطفا مرا راهنمایی کنید چون خیلی دوست دارم یک فروشگاه اینترنتی داشته باشم
درضمن از طریق شما توانستم در سایتهای کلیکی ثبت نام کنم و شروع به کار کنم از این بابت وافعا دعاگویتان هستم
با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط حسین

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 47883
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1